Dánsko

07.12.2012 14:17

Byla jsem pracovně v Dánsku a tak jsem měla možnost importovat morčátko od skvělé chovatelky Berit Damm Jensen. Samička, kterou jsem dovezla je typově moc krásná, původně jsem uvažovala o tom, že si ji nechám, ale jednou jsem se již rozhodla, jakým chci jít v chovu směrem a tahle slečna se mi do mých záměrů vůbec nehodí barevně... Proto jsem jí nabídla do CHS Od Prďoly a sama si počkám na mamuta, který bude moc být v mé CHS využit do chovu červených skinny. Každopádně bylo bezva, že mi Lucinka dělala od začátku pobytu v Dánsku společnost a svoji krásou mně opravdu okouzlila. Stejně tak Dánsko samotné, je to moc krásná země s velmi příjemnými lidmi.

 

Mamuts Luce Del Sole a Lewis Od Glorie

 

Bez mého souhlasu není dovoleno kopírovat a stahovat obsah z webových stránek www.halelujahskinny.cz  (s vyjímkou bannerů)