Dvoudenní výstava Velká Losenice

29.07.2013 09:14

Moje rozetky měly premiéru na výstavě ve Velké Losenici :-) Byla úspěšná i neúspěšná zároveň, ale já jsem spokojená a vesměs šťastná jako blecha, nadšencům stačí malé a drobné úspěchy ;-) Vzhledem k tomu, že moje rozety byly jedinými zástupci svého plemene na výstavě, tak získaly i umístění a krásné ceny.

 

Sobota 27.7. 2013 (posuzovatel Andrea Kroftová)

 

Nejlepší rozeta - Jacob-Apacs-Laki Rainbow (95,5 bodů)

2. Nejlepší rozeta - Yilka Abesszin Tangerimalac Bolcsode (95 bodů)

3. Nejlepší rozeta - Jive Gold v.d. Leverkusener Fellnasen (94 bodů)

 

Neděle 28.7. 2013 (posuzovatel Denisa Vítková)

 

Nejlepší rozeta - Yilka Abesszin Tangerimalac Bolcsode (94 bodů)

 

Vzhledem k tomu, že jsem se nemohla kvůli pracovním povinnostem zůčastnit, tak moc děkuji oběma posuzovatelkám, že mi všechna morčata v obou dnech velmi podrobně popsaly na posuzovací lístky (hlavně chyby). Učím se a s rozetami začínám, takže jsou pro mně tyto informace velmi cenné a moc si jich vážím ;-) Dále pak moc a moc děkuji Soně Vášové a Olze Stojanové za bezvadnou péči o moje morčata po oba dva dny. Díky holky!

 

Bez mého souhlasu není dovoleno kopírovat a stahovat obsah z webových stránek www.halelujahskinny.cz  (s vyjímkou bannerů)