Night porodila dva krásné kluky!!!

31.08.2013 19:54

Samička Night  dnes nad ránem porodila dva krásné kluky :-) Mám z nich obrovskou radost a jsem moc ráda, že vše proběhlo v pořádku. Night byla na konci březosti opravdu veliká a vážila 1470g, takže jsem se trochu obávala početného vrhu a "jen" dvě miminka mně velmi příjemně překvapily. Night vše zvládla absolutně skvěle, ráno před 6 hodinou ranní jsem našla v dokonale čistém boxu aktivní maminu, která se dožadovala nějaká dobroty a dva krásné rozcuchánky s váhami 107g a 117g. Mladé tety Clawdeen a Yilka, které s novou rodinkou obývají box, se ke klukům chovají skvěle, takže je vše, jak má být. Jména kluků jsou Flashy a Faraday. Fotky ZDE.

 

Bez mého souhlasu není dovoleno kopírovat a stahovat obsah z webových stránek www.halelujahskinny.cz  (s vyjímkou bannerů)