Rozety!!!!

11.06.2013 16:53

Dnes k nám docestovaly zlaté hvězdy aneb rozetky v barvě zlatá s tmavým okem (v našem standartu oranžová) :-) A to je i největší novinka a změna v moji chovatelské stanici, chci se zaměřit čistě jen na chov rozet. A protože rozetky v České Republice moc nejsou, tak bude celá moje chovná skupina založena z importovaných morčat. Více jak dvě třetiny chovné skupiny tvoří morčátka z CHS Leverkusener Fellnasen (Německo). Její majitelé, Patrick Staniec a André Schmitz, se rozhodli chov rozet ukončit a více jak polovinu morčat svěřili do mé péče. Z jejich chovu mám zvířata v oranžové barvě a pak ještě ve zbarvení lila-zlatá (brindle a šiml). Tuto skupinu doplní ještě dvě rozetky v barvě červené a to z maďarského chovu.

Všechny rozety od kluků přijely v perfektní kondici, čisté a zdravé. Zhotovení přepravních krabic i komfort uvnitř mají tito chovatelé opravdu promakané a pečlivé, za mně pouze palec nahoru a mohu spolupráci s touto německou CHS jedině doporučit! V neposlední řadě pak musím poděkovat své soukromé dopravní společnosti, která mi ochotně morčátka přepravuje... Pavle, díky!

Vzhledem k tomu, že jsou rozetky po docela dlouhé cestě, tak je nechávám, aby se aklimatizovali na vzduch z CHKO, ve které se odedneška nachází jejich nový domov ;-) Doufám, že tu budou šťastné a já s nimi. Podrobně je do profilů nafotím během příštího týdne, ale už teď mohu přiznat, že jsem z nich naprosto vedle... Jsou to jiná morčátka... Komunikativní a krásná. Vůbec se nebojí a koketují se mnou přes dvířka morčetárny. Vypadají jako rozcuchaní kouzelní skřítci Elfové... O už teď mně očarovali a zajali do svého morčecího světa.

Bez mého souhlasu není dovoleno kopírovat a stahovat obsah z webových stránek www.halelujahskinny.cz  (s vyjímkou bannerů)