Umístění vírků

18.08.2013 16:49

S rozetkama se učím za pochodu a téměř každý den si o nich prohlubuji znalosti. Snažím se sehnat co nejvíce informacích z mně dostupných zdrojů a jak jsem zde již psala, tak velkým poučením a důležitým prvkem pro mně byly posuzovací kartičky mých morčat z výstavy ve Velké Losenici.

Jako asi každého člověka, který se tomuto plemeni začne více věnovat, mě rozčiluje obecně rozšířená nepravda, že rozeta je každé morče s vírkem :-((( Tento nesmysl totiž toto plemeno dle mě velmi zjednodušuje a pošpiňuje. Málokdo pak ví, že plemeno ROZETA je jedinečné pravidelným rozmístěním vírků po těle... Proto jsem se rozhodla pro jakousi osvětu na svých stránkách ;-) Pokud Vás to zajímá, nahlédněte ZDE.

 

Bez mého souhlasu není dovoleno kopírovat a stahovat obsah z webových stránek www.halelujahskinny.cz  (s vyjímkou bannerů)