Vrh CH a tři holky na mateřské ;-)

14.09.2013 14:53

Zoraya 14.9. nad ránem porodila 5 miminek. Bohužel 4 jsem ráno našla mrtvé, jen částečně vybalené :-(. Šlo pravděpodobně o 3 kluky a 1 samičku. Váhy se pohybovaly mezi 50-60g, všichni byli po rodičích dvoubarevní lila zlatí. Z paterčátek zůstala jen jedna drobná holčička, u které moc doufám, že zabojuje a zůstane. Na tento vrh jsem se moc těšila, byla jsem zvědavá, jak se Zarovi a Zoraye podaří duhové kuličky, takže mně to velmi mrzí. Ale pořád je prioritní, že to Zorinka ustála a snad bude zdravá a vitální i její princezna.

Zorka s malou Chillay bydlí společně s Honey a Happy-Appy a s Day a jejím chlapečkem Gigglesem. Všechny maminy mají dostatek mléka a všechny nesobecky krmí na střídačku jakékoliv miminko, jenž pod ně zaleze, v boxu vládne harmonie. Tak doufám, že když jsou skřítkové jen tři a mají k dispozici 6 plných cecíků, tak už přežijí všichni. Malý Giggi mi po včerejším smutku dělá jen radost, váha mu jde nahoru a už vesele běhá po celém boxu, popkornuje si a zkouší ochutnávat všechny dobroty, jenž má celá skupina k dispozici. A že jim dopřávám ;-)

 

Bez mého souhlasu není dovoleno kopírovat a stahovat obsah z webových stránek www.halelujahskinny.cz  (s vyjímkou bannerů)