Vrh I

13.10.2013 11:38

Konečně porodila moje milovaná lila zlatá šimlička Pink. Včera na výstavě v Jaroměři jsem měla napnuté nervy k prasknutí, protože když jsem večer předtím odjížděla na noční, tak už byla holka otevřená na dva prsty a v sobotu doma celý den nebyl nikdo, kdo by jí mohl kontrolovat. Večer jsem z Jaroměře přijela skoro až ve 20:30h a Pink byla ještě pořád celá, počkala na mně ;-) Ráno mně pak potěšila kupou miminek. Narodilo se celkem sedm miminek, přičemž jeden klučina byl v boxu mrtvý. Šlo o černočerveného šimla. Dále se Pink narodili dva barevní šimlíci kluci, jedna šimlí holčička a tři holky ve zbarvení černá červená. Váhy měli na tak početný vrh slušné, tak jim držím palce, aby bylo i nadále všechno v pořádku. Pínk, která už mně tak má omotanou kolem prstu, mě znova velmi, velmi příjemně překvapila. Stejně jako barvičky, které jsem sice nečekala, ale jsem za ně moc a moc ráda.

 

Více informací o vrhu najdete ZDE.

 

 

Bez mého souhlasu není dovoleno kopírovat a stahovat obsah z webových stránek www.halelujahskinny.cz  (s vyjímkou bannerů)